Jarchives: Jars of Clay Fan Forum

RETURN TO MAIN SITE
Register Calendar Latest Topics
 
 
 


Reply
  Author   Comment  
inajar

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 2,924
Reply with quote  #1 
Example

Chels is gonna love this..

__________________
clayhazelnut

Avatar / Picture

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 4,698
Reply with quote  #2 
Couldn't he have just gone one tour with the moustache?
Secrateri6

Avatar / Picture

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 2,308
Reply with quote  #3 

Quote:
Originally Posted by clayhazelnut
Couldn't he have just gone one tour with the moustache?

No!  He looks like someone from the Village People with that 'stache!  lol

P.S...thanks, Steve!
Christa622

Avatar / Picture

Revolutionist
Registered:
Posts: 1,427
Reply with quote  #4 
Quote:
Originally Posted by Secrateri6

Quote:
Originally Posted by clayhazelnut
Couldn't he have just gone one tour with the moustache?

No!  He looks like someone from the Village People with that 'stache!  lol

P.S...thanks, Steve!

Teri, you hit it right on the nose!

guitarchick18

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 2,003
Reply with quote  #5 
LOL.

wow. he looks cute from the nose up.


but the mustache?  eee-yew.
clayhazelnut

Avatar / Picture

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 4,698
Reply with quote  #6 
Quote:
Originally Posted by Secrateri6

Quote:
Originally Posted by clayhazelnut
Couldn't he have just gone one tour with the moustache?

No!  He looks like someone from the Village People with that 'stache!  lol

P.S...thanks, Steve!


I still fail to see the problem.
sendkatietoAfrica

Avatar / Picture

Seatbelt Tubist
Registered:
Posts: 273
Reply with quote  #7 

i think he looks hot in the 'stache! just kidding...but it is funny

Secrateri6

Avatar / Picture

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 2,308
Reply with quote  #8 
Quote:
Originally Posted by clayhazelnut
Quote:
Originally Posted by Secrateri6

Quote:
Originally Posted by clayhazelnut
Couldn't he have just gone one tour with the moustache?

No!  He looks like someone from the Village People with that 'stache!  lol

P.S...thanks, Steve!



I still fail to see the problem.

Oh Erik...lmao...there are sooooo many things I could say, but won't...

Daks

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 2,752
Reply with quote  #9 
Haha... Liz you made this one?
inajar

Ghost in the Moon
Registered:
Posts: 2,924
Reply with quote  #10 

Quote:
Originally Posted by Daks
Haha... Liz you made this one?

nope. Steve did.

lol... i'm not sure how i could have gotten pics of Steve topless anyway.

__________________
jarsofclayrocks

Avatar / Picture

Zookeper
Registered:
Posts: 65
Reply with quote  #11 
haha thats great!!
he looks way cuter without the stache tho lol

__________________
I <3 JARS!!!!

I want peace but its not what I'm used to,
I want love but it hurts when it gets through,
I'm surrounded by people who don't think like I do,
love is the protest.
Christa622

Avatar / Picture

Revolutionist
Registered:
Posts: 1,427
Reply with quote  #12 

Quote:
Originally Posted by jarsofclayrocks
haha thats great!!
he looks way cuter without the stache tho lol


uh-ha!
missrenee

Seatbelt Tubist
Registered:
Posts: 105
Reply with quote  #13 

almost a year later, i still get a kick outta this...


__________________
*wanted: love of a jealous kind
*"poster child for the christian single, dumped on more than a birdhouse shingle..."
*"'cause i don't understand You and why You're after me..."
*Bible study blog: http://missrenee1.tumblr.com/
Previous Topic | Next Topic
Print
Reply

Quick Navigation:

Easily create a Forum Website with Website Toolbox.